torstai 3. lokakuuta 2013

10 vuotta.

10 vuotta on kulunut siitä päivästä, kun mentiin kimppaan miehekkeen kanssa. Kuinka hiton vanhoja me siis ollaan, jos voidaan pokkana sanoa olleemme kymmenen vuotta yhdessä?!!

Mä olin vielä nuori, kun päädyttiin yhteiselle polulle. Aika paljon mahtuu kymmeneen vuoteen, siis todella paljon. Kymmenessä vuodessa on kihlauduttu, menty naimisiin, saatu kolme lasta(!), muutettu viidesti, aloitettu opintoja ja valmistuttu opinnoista, aloitettu töitä.... rakastettu ja riidelty, ällösöpöilty ja ärsyynnytty, käyty lukuisia kehityskeskusteluita, naurettu, itketty, murjotettu, halattu, ymmärretty toisiamme pelkistä eleistä, oltu täysin ymmällämme toisen eleistä... kaikkea sitä pitkään suhteeseen mahtuu. 

Kaikesta huolimatta, myös niistä vaikeuksistakin, olen tyytyväinen valintaani. Joka päivä valitsen yhä uudelleen rakastaa. Olen vuosien kuluessa oppinut ymmärtämään, mitä tarkoitetaan sillä, kun sanotaan "tahdon". Minä tahdon rakastaa ja tahdon olla yhdessä, minä tahdon myös silloin, kun tuntuu, etten tahtoisi. Pitkä suhde vaatii rakkautta, hellyyttä ja myötäuntoa, mutta myös erittäin paljon lujaa tahtoa ja sitä meillä on.

Olen onnellinen siitä, että saan elää juuri tuon miehen kanssa. Hän antoi minulle aamulla kortin, jossa hän kiitti kuluneista vuosista ja että ne ovat olleet hänen elämänsä parhaat. Mä sanoin, että ei sitä nyt liioitella tarvitse :D

Mies <3 Kiitos sinullekin kuluneista vuosista. Yhdessä silloin ja yhdessä eteenpäin <3

1 kommentti:

  1. Aawww! Voi ei ihan liikutun ;____; te ootte aika ihQu pari. 10 vuotta, se on kyllä pitkä taival, onneksi olkoon ja kaikkea hyvää teille! :)

    VastaaPoista